20 Ocak 2012 Cuma

Anaane bana elma mı soydun,haaaamm:)

2 yorum:

  1. Merhaba maşallah, çok yesin yarasın kilo yapmasın inşallah:) Bebek eğitimi için kitap sormuştunuz, iletişime geçtini mi acaba Seyyaf'ın Annesi'yle çok merak ettim. Yardımcı olmayı çok isterdim ama ben de çok da fazla kitap okumadım bu konuda.
    Bir de size e-posta atacaktım ama sayfanızda e-posta adresinizi göremedim. Ayrıca maille üye olabilirsek yazılarınızı kaçırmamış olurum. Tabii İzleyenim artsın diye koymuyor o linki bazı blogçular belki siz de koymak istemeyebilirsiniz. Ay çenem düştü benim şu an yahu:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bugün nete giremedim fazla..bakacağım daha, yorumunuzu okumuştum da diğer bloga gidemedim. Ben mail üyeliği nasil oluyor bilemiyorum ki..izleyici olayını bile yeni ogrndim:)))).

    YanıtlaSil